5 טיפים למי ששוקלת לעשות בוטוקס:

בוטוקס לא מוחק לחלוטין את כל הקמטים.

בוטוקס מחליש את השריר שיוצר קמטי מצח, ולכן מפסיק את התנועה בשריר.
עם הפסקת התנועה לאט לאט קמטי העור חולפים, אך לא מייד!
אם סבלת זמן רב מקמטים, וקמטי ההבעה שלך עמוקים, בוטוקס לא יגהץ אותם. מאידך מי שמתמידה בטיפול כבר מגיל צעיר, ומחדשת את הטיפול כל 4 חודשים יכולה להנות ממצח חלק, נטול קמטים לאורך זמן.

בוטוקס הוא טיפול זמני. יותר זמני ממה שאת חושבת!

בנות רבות חושבות שההשפעות הפלאיות של הבוטוקס יחזיקו מעמד ללא הגבלת זמן. אבל זה פשוט לא נכון.
בוטולינום טוקסין היא תרופה, וככזאת יש בידינו מידע רב על ה”התנהגות” שלה. כלומר, שניתן לדעת בוודאות כמה זמן התרופה תשפיע. משך הזמן שבוטוקס (או דיספורט או קסאומין ) משפיע הוא 90 יום, כלומר 3 חודשים, והאפקט מתפוגג בהדרגה כך שכל דבר מחודשיים וחצי ועד 5 חודשים הוא הגיוני.
למטופלים עם שרירים גדולים יותר (כן יש כזה דבר!) או כאלו שנוטים לעשות הבעות רבות בפנים הבוטוקס יחזיק מעמד פחות זמן.

זה כן כואב (לזמן מה לפחות)

בוטוקס יכול לכאוב ביום ההזרקה, גם אם משתמשים באילחוש, ויכול לגרום לכאב ראש לאחר ההזרקה שיכול להמשך אפילו שבוע. מומלץ ליטול טיפול נגד כאבים כמו אקמול או אופטלגין, והכאב בד”כ חולף. מצד שני כדאי לדעת שאנשים שסובלים ממיגרנות, פעמים רבות מדווחים על שיפור במיגרנה אחרי בוטוקס, ובעצם מדובר בטיפול קו שני לבעיה.

בוטוקס כבר מזמן לא רק טיפול של סלבס…

אם לשפוט לפי המצח השטוח של מרבית היפים והנכונים בביצה כולם כבר עושים את זה. אבל, תסתכלי ימינה ושמאלה רוב החברות שלך כבר עושות את זה! בוטוקס כבר הפך למשהו יחסית זמין וזול, וכדאי גם לך להנות מהקסם הזה.

יש דברים שלא תוכלי לעשות אחרי בוטוקס.

אחרי טיפול בבוטולינום טוקסין השריר המטופל מוחלש עד משותק ולכן כל תנועה בשריר לא אפשרית. חלק מהמטופלות מדווחות שמאד מפריע להן – חוסר היכולת להרים גבות, ואחרות דווקא מתרגלות מהר. מסיבה זו אני דווקא ממליצה להתחיל מהזרקה לאזור אחד (בין הגבות או צידי העיניים) ובסיבוב הבא לעשות את כל שלושת האזורים.

בהצלחה
ד”ר דפנה מנספלד

—————-

ד”ר דפנה מנספלד רופאה מומחית ברפואה פנימית עוסקת באסתטיקה בגישה מעצימה וחיובית, תוך שמירה על מראה טבעי.

אתר
אינסטגרם
פייסבוק

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Print