שיווק דיגיטלי לרופאים למה לי?

מיכל גולדשטיין

פעמים רבות בפגישות אני שומעת את המשפט: “הלקוחות שלי מגיעים מפה לאוזן”
ואני עונה: נכון מאוד! רובם נשארים פעורי פה מהתשובה. אכן, הלקוחות הטובים ביותר והלדים החמים ביותר הם כאלה שהגיעו דרך המלצה של חבר.

אז למה דווקא שיווק דיגיטלי לרופאים אתם שואלים?
זה הרגע לעשות קצת סדר ולהבין את החשיבות של שיווק דיגיטלי ומיתוג.קיימים שני סוגים של לקוחות פוטנציאלים במרחב הדיגיטלי.
• לקוחות שמחפשים מענה על צורך.
• לקוחות נוספים שאנחנו מייצרים להם את הצורך.

מה זה אומר לייצר ללקוח צורך?
דוגמה מצויינת מעולם האיקומרס , אתר מכירות שולח מיילים באופן קבוע לרשימת התפוצה שלו
ומציג מבצעים וקופוני הנחה. ובכך גורם ללקוח לחזור אל החנות שוב.
הלקוחות משתכנעים שהמוצר והמחיר מאוד משתלמים ובכך רוכשים מוצר שאפילו לא חשבו לרכוש
אותו לפני קבלת המייל.
באמצעות הדאטה שכבר קיימת לנו במרפאה (מספרי טלפון לרוב) ניתן ליצור קשר חוזר עם הלקוחות שכבר ביקרו במרפאה שלכם ולהביא אותם לביקור נוסף במרפאה. בפעולה זו אנו מייצרים צורך ללקוח בשירותים שלנו.
הידע והיכולת להשתמש בדאטה הקיימת זהו תחום שמרבית המרפאות לא מבצעות בעולם הדיגיטל.
מה שאומר שהדאטה הכי טובה שלהם בכלל לא מנוצלת בצורה המיטבית ובמרבית הפעמים לא משומשת בכלל.

מה זה אומר לענות על צורך של לקוח?
ללקוח הפוטנציאלי יש בעיה והוא מחפש פתרון. הלקוח נעזר בחברים, מכרים או קבוצות בפייסבוק.
וכך מקבל מספר המלצות על מרפאות ורופאים. רגע לפני שהוא מתקשר ומחליט לאיזו
מרפאה הוא הולך לפגישת יעוץ, הוא נכנס שוב למנועי החיפוש ומתחיל בדיקה קפדנית על שם הרופא או המרפאה באינטרנט.

וכאן בדיוק אנחנו נפגשים.
תפקיד מנהל שיווק דיגיטלי לרופאים הוא לדאוג שברגע שהשם של הרופא, המרפאה או ההתמחות של אותו רופא מוקלד במנוע החיפוש. התוצאה הראשונה שהלקוח הפוטנציאלי יקבל זה כמובן המרפאה שלכם. הלקוח יחפש ממליצים, ביקורות וכל אינפורמציה רלוונטית שתגרום לאותו לקוח פוטנציאלי ליצור קשר עם המרפאה שלכם.

קצת טיפים

ניהול נתונים במרפאה – לקחת את רשימת הלקוחות שלי ולהתחיל לנהל את הדאטה שלי כך שאדע מי , מה ומתי ? בכדי לייצר פעילות המשך .

Google My Business – פתיחת דף עסקי למרפאה – הכנסת אינפורמציה על השירותים, שעות פעילות, כתובת המרפאה ועוד.

Facebok / Instagram  – העלאת תכנים ויצירת אינטראקציה שוטפת עם קהל היעד .

פרסום מאמרים – פרסום מאמרים בתחום ההתמחות בקבוצות ובדפים בפייבוק הרלוונטים לאזור המגורים או לחילופין לתחום ההתמחות .

אנחנו בחברת GolDigital מבינים את הצורך של הרופאים והמרפאות הפרטיות ודואגים באמצעות ידע רב והתמחות בתחום הרפואה לנתב את הלקוחות אליכם.

בהצלחה
מיכל גולדשטיין 054-6888425
GolDigital שיווק דיגיטלי לרופאים
www.goldigital.co.il

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Print